Music:: Alcazar-Disco Defenders

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Μα πόσο πιο γκέι μπορεί να είναι ένα συγκρότημα? Φυσικά το λέω αστειευόμενος γιατί το συγκεκριμένο γκρουπ αποτελεί μία από τις αδυναμίες μου.
Το τελευταίο άλμπουμ τους είναι το "Disco Defenders" και το συνιστώ ανεπιφύλακτα ειδικά σε αυτούς που τους αρέσει η pop dance-disco music.

Track List:

01. We Keep On Rockin'
02. Burning
03. Stay The Night
04. From Brazil With Love
05. Inhibitions
06. Harlem Nights
07. Baby
08. Jump Straight Into The Fire
09. My My Me And Me
10. Funkytown
11. Put The Stop Down
12. Thank You
13. Stay The Night (FL Club Mix)

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλησπέρα μικρούλη! Που είσαι εσύ χαμένος;
Σε πεθύμησα εδώ μέσα.
Φιλιά

Ethan Raynolds είπε...

Τρέχω Bear μου με τον γάμο του αδελφού μου. Αύριο είναι. Από εβδομάδα θα επανέλθω κανονικά ελπίζω.
Φιλιά
Να σαι καλά!!!

g for george είπε...

Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου άλμπουμ.

Ethan Raynolds είπε...

G for george το ακούω στο γυμναστήριο συνέχεια!!!!!

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω