Dear diary:: Καλοκαίρι 2010

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Αγαπημένο μου ημερολόγιο... Θα τα πάρω από την αρχή γιατί σαν πολλά μαζεμένα έχω να σου πω...

Καλοκαίρι 2010....Παντρεύτηκε ο αδερφός μου...Ναι ναι...Να ζήσει...Ένα δωμάτιο παραπάνω για τον Ethan όπου μάλλον θα το κάνω μίνι γυμναστήριο και home cinema...Δεν ξέρω κάτι τέτοιο...
Πρώτος προορισμός...Ξυλόκαστρο. Παρέα είχα τα ξαδέλφια μου οπότε πέρασα αρκετά ωραία...Τα μπάνια μας, τους καφέδες μας, τα ποτάκια μας.... Ήρεμες διακοπές, ξέρεις...


Ήταν κάτι που πραγματικά το χρειαζόμουν.... Ε στο τέλος των διακοπών όμως ένιωθα λίγο περίεργα... Αρκετά περίεργα...Σαν να παραηρέμησα...
Μύκονος 2010... Ολόκληρο κεφάλαιο! Εντατικά μαθήματα για να συνέλθω από το Ξυλόκαστρο.
Έχουμε και λέμε....

Μύκονος

-2 μέρες...
-με 50ευρώ
-και χωρίς κάπου να μείνουμε...
Όχι πες μου...Ποιος θα το έκανε αυτό????

Φυσικά εγώ...ο θεότρελος...
Μην στα πολυλογώ...
Φεύγουμε Τετάρτη πρωί με σκοπό το βράδυ να ήμαστε σε ένα από τα πάρτι που οργάνωνε το XLsior Festival. Γυρίσαμε όλη την χώρα γύρω στις 10 φορές κάτι το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ αφού η Μύκονος κατά την δικιά μου άποψη είναι ίσως ένα από τα πιο γραφικά νησιά του Αιγαίου....Σκάσε!!!!ΕΙΝΑΙ!!!!



Γεμάτο σοκάκια, με μικρά μαγαζάκια ή σπιτάκια. Όλα άσπρα και μπλε!!! Απλά τέλεια!!!!
Φυσικά και για παρέα είχα το μωρό μου τον Benji. Το πάρτι στο XLsior ίσως να μην ήταν και από τα πιο επιτυχημένα του(σκέτη αποτυχία ήταν) αλλά πέρασα ωραία αν εξαιρέσεις ότι στο κλαμπ έμπαινες με είσοδο 25ευρώ χωρίς το ποτό και από μουσική έπαιζε μόνο electro. Whatever...


Την όλη κατάσταση την έσωσε ο to proktiko η συμμορία του όπου και τελικά μας φιλοξένησε σπίτι του αφού τα 8άρια τα κάναμε...όχι από το ποτό αλλά από την νύστα(!!!!!)

Ένα καλοκαίρι γεμάτο διασκέδαση και οικογενειακές στιγμές(No money), ένα μήνα μακριά από την σχέση μου και δίχως ίντερνετ...ΑΝΤΕΞΑ ΟΜΩΣ!!!!



Οι συνεντεύξεις για δουλειά συνεχίζονται κανονικά... Μπορώ να πω ότι οι περισσότεροι εργοδότες είναι παντελώς ηλίθιοι!!! Εδώ σε μία φίλη μου ρωτούσαν τι ωροσκόπιο είναι... Δεν μας φτάνει η ανεργία...έχουμε και τους ηλίθιους που δεν ξέρουν πώς να διαλέγουν...

Κατά τα άλλα όλα καλά...
Όπως είχε πει και ο Voltsek ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας για νέο ξεκίνημα, για θέσπιση νέων στόχων...Ίσως μας έχει μείνει από σχολείο...Ποιος ξέρει... Εύχομαι όλοι τον από Σεπτέμβρη να αρχίσετε να κάνετε πράγματα που σας γεμίζουν και να ζήσετε εμπειρίες που δεν θα τις αλλάζατε με τίποτα...

Καλό Χειμώνα...

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

πάντα να περνάς τέλεια!!!

Ανώνυμος είπε...

na pernas kala kai me noima,

nai, i mykonos einai polu grafiki

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω