Dear diary Μάρτης και Απρίλης

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Μπήκε η Άνοιξη...Όλοι μας το νιώθουμε όταν κυκλοφορούμε έξω και μυρίζουμε τις ανθισμένες νεραντζιές λεμονιές πορτοκαλιές, όταν πάει 7 η ώρα και δεν έχεις βγάλει τα γυαλιά ηλίου γιατί με την αλλαγή της ώρας ο ήλιος δύει πιο αργά...


Όλα νιώθω ότι πάνε μία χαρά και παρόλο αυτά έχω στο μυαλό μου πάρα πολλά project που πρέπει να τρέξω και αυτό με αγχώνει γιατί πάντα εγώ έβαζα στον εαυτό μου ένα deadline. Στη τελική όλα θα γίνουν...


Σας έχω αφήσει λιγάκι παραμελημένους και όπως λέει και η συμπλόγκερ μου Coula "μόνο για gay έχει γίνει το blog σου...Το παράχεσες..".χεχε...
Έχω στο μυαλό μου πάρα πολλά θέματα που έχω σκεφτεί να γράψω... Προβληματισμούς αλλά και διάφορα άλλα news απλά μου τρώει πάρα ενέργεια και ελεύθερο χρόνο ένα άλλο πλάνο που είναι πολύ σημαντικό για εμένα και ακόμη και αν δεν το έχω εκμυστηρευτεί σε κάποιον το παλεύω να το φέρω εις πέρας....
Είναι έκπληξη...!!!!
Σας φιλώ γλυκά και να χαμογελάτε!!!
Ethan Raynolds

2 σχόλια:

mahler76 είπε...

ναι το πήραμε χαμπάρι πως ήρθε η γαμημένη Άνοιξη. Τρέχει ακατάσχετα η μύτη μου, τα μάτια μου έχουν πρηστεί και βήχω σαν την Βιολέτα Βαλερί. FUCK SPRING, FUCK SUMMER!!!

Ξενικός είπε...

Καλή η άνοιξη, αλλά το καλοκαίρι μας σπρώχνει στις αμμουδιές...
Ξενικός

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω