WTF?

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Οκ... Ό,τι πιο κουλές φωτογραφίες είχα είπα να τις βάλω όλες σε ένα ποστ του ποδιού.... Από φώτο που δεν μπορούσα να σταματήσω να τις χαζεύω, να γελάω με τις ώρες ή να ψάχνω το γιατί????????χαχαχα


 Από εκφράζονται οι περισσότεροι σχεδιαστές εσωρούχων????

 Του swartzeneger o γιος!!!
 
 Οκ....Απλά ασχολίαστο!!!!

 Τέτοια ατυχήματα δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνονται ΤΥΧΑΙΑ!!!!!


 Φαντάσου να θέλεις να το αγοράσεις για έναν φίλο για να το κάνεις καζούρα και το site απ'όπου πωλείται να σου λέει έχουν ξεπουληθεί όλα!!!!! ΝΤΟΙΝΚ!!!!

 Χωρίς λόγια!

 Όχι εδώ θα πω...Σε πολλούς όπως εμένα όπως έχω δηλώσει στο παρελθόν, δεν μας αρέσουν οι τρίχες.... Αλλά όταν σου έρχεται κάτι τέτοιο....Απλά....(περνάει μισή ώρα αφού έχω χαζέψει) δεν ξέρω.... Απλά συνεχίζω και το χαζεύω!!!!!

 Τα εντελώς τυχαία που λέγαμε!!!! Συναδελφική αλληλεγγύη!!!!

 Και συνεχίζω να χαζεύω....

Πώς την έχει δει αυτός????

2 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

καλα Χριστούγεννα καυλακο
να περάσεις τελεια
τι ωραια κωλαράκια,,,πωπωπω

aizen999 είπε...

χαχαχαχα η τελευταια ειναι ολα τα λεφτα!
χρονια σου πολλα ethan :)

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω