Μετά από καιρό

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Έχει περάσει πολύ καιρός από την τελευταία ανάρτηση...
Πάμε πάλι...Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση "Dear diary"... 

Δεν ξέρω πώς να αρχίσω...Δεν με γέμιζε να γράφω! Το βαρέθηκα το blogin'! ούτε να μιλήσω σε κάποιον για όλα όσα με απασχολούσαν ήθελα ούτε τίποτα!Χάθηκα γενικά... Έκλεισα τον διακόπτη, και άφησα την σκόνη και την σκουριά να την νιώσω... Λίγο η προσπάθεια να ξεπεράσω έναν μεγάλο έρωτα, λίγο κάτι αποτυχημένες απόπειρες για σχέση, λίγο τα προβλήματα υγείας που με πήγαιναν πίσω, αλλαγή και στροφή καριέρας, λανθασμένες επιλογές και όλη η έντονη ενέργεια του να μην κοιμάμαι και να ζω έντονα με έφεραν σε ένα σημείο που σήκωσα τον διακόπτη, ακούστηκε ένα ήχος περίεργος, προσπαθούσα να πάρω μπρος να συνέλθω αλλά τίποτα...
Παρασκευή βράδυ και μετά από ένα δυνατό Hangover και τρελή νύστα ξεραίνομαι με τα ρούχα στο κρεβάτι...Ξυπνάω μετά από μία ώρα...Σάββατο 7 το πρωί. Κοιτάω το ταβάνι...Το κεφάλι μου πάει να σπάσει και όλα γύρω μου γυρίζουν... Πρέπει να κάθισα και εγώ δεν ξέρω πόση ώρα απλά κοιτάζοντας το ταβάνι ενώ στο μυαλό μου έρχονταν εικόνες και σκηνικά από τότε που αποφάσισα να κατεβάσω τον διακόπτη και να μην σκέφτομαι απλά να ζω έντονα...
Εικόνα ένα περιστατικό τάδε...Μαλακία τι σκεφτόμουνα? Αφού το ήξερα! Να το και εδώ στάνταρ κάνει κρα πώς δεν το είχα καταλάβει?
Εικόνα χιλιοστή περιστατικό έχω χάσει τον αριθμό! Τι μαλάκας που είμαι! Θα μπορούσα να...και το έλεγα...τι τν άκουσα? Και τώρα να....

Λάθος επιλογές! Αλλά τα λάθη δεν είναι απλά  τα παραδεχόμαστε... Τα μελετάμε και μαθαίνουμε από αυτά!

Και μετά απόλα αυτά οι μέρες περνούσαν και κάθε μέρα προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω ποιος είμαι.Ποιος θέλω να είμαι.Τι θέλω να γίνω. Τι έχω και τι θέλω!

Να ξαναρχίσω από την αρχή?
Και καταλήγω στο τίποτα δεν αρχίζει πάλι από την αρχή έτσι ακριβώς όπως ήταν...Εν τέλει απλά συνεχίζεις χαράζοντας καινούρια πορεία από εκεί που είσαι ήδη! Δέχεσαι τον εαυτό σου με τα λάθη που έκανες στο παρελθόν! Μην κρίνεις κανέναν από τις πράξεις που έχει κάνει στο παρελθόν είτε από τα λόγια που λέει.Κρίνε μόνο από τις πράξεις που κάνει τώρα!

7 σχόλια:

Voltsek είπε...

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τα λάθη μας καθώς γίνονται μάθημα για το μέλλον, το παρελθόν μας κάνει αυτό που είμαστε. Απλά δεν πρέπει να κολλάμε σε ότι έχει ήδη συμβεί και να κοιτάμε μπροστά.

aizen999 είπε...

χαίρομαι που γύρισες!
και τώρα πες μου...ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ????

Ethan Raynolds είπε...

χεχε.... Hello παίδες ;-)
Δεν θυμάμαι να σου πω την αλήθεια ποιος είναι...Αλλά σίγουρα είναι ένας από αυτούς που θα ακολουθήσουν...

tsiou_Vm_13 είπε...

Είσαι εντάξει τώρα?

tsiou_Vm_13 είπε...

Αυτός είσαι! ;-)

Ethan Raynolds είπε...

Τσίου μια χαρά είμαι ναι ;-) Πολύ καλά ;-)

tsiou_Vm_13 είπε...

Αυτό έχει σημασία!Παω δίπλα,στο fb...Θα μου στείλεις εκεί? ;-) :-)

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω