Stupid Girls

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Όλοι μας έχουμε μία γνωστή που μας σπάει τα νεύρα επειδή το παίζει ντίβα και σούπερ ντούπερ ουάου αλλά είναι απομίμηση καγκουρογκόμενας.
Ή μία κοπελιά που όλο λέει την γνώμη της και είναι απόλυτη ενώ εκτός του ότι δεν μας ενδιαφέρει τι πιστεύει ποιος στο κόρακα την ρώτησε???
Μία υπεύθυνη που μόνο να μας την λέει ήξερε χωρίς λόγο και αιτία απλά επειδή είναι υπεύθυνη...
Μία θεία που όλο τεμπέληδες μας έβγαζε επειδή δεν κάναμε αυτό που ήθελε..
Αφιερωμένο σε όλες τις Wannabe κάποιες που όλο κάτι θέλω να το παίζουν που τελικά το μόνο που θες να τους πεις είναι "άσε μας κουκλίτσα μου", "Αννουσάκι μου γλυκό", "Εσένα ποιος σου μίλησε" και τα σχετικά....

Αφιερωμένο στην γνωστή σου...και στην γνωστή μου...και σε αυτήν που δεν το γλιτώνεις θα την γνωρίσεις και εσύ...

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω