Αναμνήσεις...

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Δευτέρα σήμερα… Κουρασμένος από το πρωινό ξύπνημα(άσε σου λέω δεν το έχω) άραξα στον καναπέ, άνοιξα το παρατημένο μου λάπτοπ (το pc-πύργος 24 ώρες το 24 ανοιχτός) και χαλάρωσα googlάροντας ότι μου κατέβαινε στο μυαλό μου… Θέλω να ακούσω μουσική σκέφτηκα… Δεν είχα συνδέσει το εξωτερικό δίσκο με την όλη συλλογή και το μόνο τραγούδι που είχα ήταν ένα στο desktop με την ονομασία Feed the birds…

Διπλό κλίκ στο αρχείο…

Κοκαλώνω… Πώς νιώθεις όταν ξαφνικά θυμάσαι γεγονότα από την παιδική ηλικία σου που τα είχες κλεισμένα σε ένα αρχαίο ξύλινο σεντούκι με την κλειδαριά μαγεμένη από μία αιγυπτιακή κατάρα θαμμένα στο βυθό του Ατλαντικού ωκεανού…

Συνέρχομαι…

Η φωνή της πιο ωραίας γυναίκας που είχα δει όταν ήμουν 6 χρονών με γαληνεύει… Julia Andrews. Η δικιά μου νταντά…. Η miss Mary Poppins…

Ξυπνάνε απίστευτες αναμνήσεις όπως τρελός χορός στους καναπέδες του σαλονιού όπου βρισκόταν η τεράστια τηλεόραση που άμα πλησίαζες πολύ κοντά έβλεπες τα Pixel να έχουν όλα τα χρώματα… χεχε…. Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι ανέβαινα πάνω στην πολυθρόνα με ανοιχτή την παιδική μου χρωματιστή ομπρέλα (λες από τότε να ήμουν γκέι?) και να πηδάω νιώθοντας για μερικά λεπτά ότι πετάω σαν την Mary Poppins….Περιττό να σας πω ότι ήθελα να το επιχειρήσω και από το μπαλκόνι του 2ου ορόφου όπου μένουμε. Ζήτησα έτσι την μεγάλη ομπρέλα της μάνας μου μία μαύρη από αυτές τις οικογενειακές και όταν με ρώτησε τι την θέλω εγώ πολύ απλά της απάντησα να πηδήξω από το μπαλκόνι και να πετάξω σαν την Mary Poppins…..Ήμουν γλυκούλη μωρέ… Βέβαια οι φωνές της μάνας μου πραγματικά το χάλασε το όλο σκηνικό αφού μου είπε το απίστευτο ψέμα ότι δεν υπάρχει Mary Poppins και ότι όλα αυτά είναι απλά ένα παραμύθι για παιδιά…. Αυτό και τον Άι Βασίλη δεν θα το ξεπεράσω ποτέ…



Παρόλαυτα δεν μου χάλασε καθόλου το κέφι… Καλούσα κάθε μέρα τα ξαδέλφια μου που μένανε στο διπλανό διαμέρισμα… Μοίραζα τους ρόλους και ομπρέλες και τραγουδούσαμε όλα μαζί Supercalifragilisticexpialidocious….

Χορεύαμε και τραγουδήσαμε το penguin dance….

Τώρα συνειδητοποιώ ότι ήμουν απίστευτος…. Ακόμη και τις φορές που την έβλεπα μόνος την ταινία είχα τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Mary, του Albert…αλλά και των κομπάρσων....Ήμουν και πιγκουίνος ντε!!!!χαχαχα…..




Υ.Γ. να δεις που πιγκουίνοι ήταν γκέι… Nα μου το θυμηθείς…

Πώς γίνεται σε ένα παιδί να μην άρεσε αυτή η ταινία? Η συγκεκριμένη ταινία προτάθηκε για 5 όσκαρ με τα πιο σημαντικά να είναι του καλύτερο τραγουδιού και του Α΄γυναικείου ρόλου όπου ήταν και το μοναδικό που πήραν εκείνη την βραδιά… Μιλάμε φυσικά για το έτος 1965 που τα όσκαρ τότε ήταν big deal!!! Το ’65 ήταν χρονιά της Disney μιας που η ταινία της, Mary Poppins έκανε έσοδα 28,500,000$… Τονίζω ότι αναφερόμαστε στο έτος 1965
Οι διακρίσεις συνεχίζονται με Golden Globe awards, Laurel Awards, BAFTA και Grammy award για καλύτερο άλμπουμ…

Κλείνω με το αγαπημένο μου τραγούδι… Με αυτό που άρχισα να γράφω το κείμενο…



7 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

γλυκούλη...
δεν λες πάλι καλά που την προειδοποίησες τη μάνα σου - αλλιώς σήμερα θα ήσουν σε οκτάγωνο κουτάκι.
;-)

DiViNe__ είπε...

Ααα καλέ αδερφάρες είναι οι πιγκουίνοι! Τους έκοψα εγώ! χεχεχ

mahler76 είπε...

από τότε που γεννήθηκες ήσουν γκέι μην το ξεχνάς αυτό. Όσο για την ταινία, απλά καταπληκτική!!!

Ethan Raynolds είπε...

χαχαχα....

@ScatternBrain όντως....χαχαχα.... Να το πω τύχη???Μοιραίο???? Ευτυχώς που δεν το επιχείρησα...Είχα φαντασία δεν μπορείς να πεις....lol

@Divine
Στο λέω οι πιγκουίνοι είναι γκέι...Εκτός απο τον τρίτο που τον κόβω για bi...αλλά μπα...Το παίζει...Και μετά σου λέει οτι η Disney δεν περνάει μηνύματα...χαχαχα

@Mahler δεν το ξεχνάω αυτό...Το έχω αποδεχτεί!!!χεχε....Αλλά η Julia Andrews....όσο να πεις.... εκθαμβωτική!!!!

^elfakos^ είπε...

Εγω πάλι τους κόβω για Bi... Όσο για την ταινία... Old time classic Walt Disney. Μαγεία!

suncitizen είπε...

To καλό με τα παιδιά ,μικρέ μου, είναι ότι μπορούν να είναι χαρούμενα με πολύ απλά πράγματα ;)))
Ενώ οι μαγάλοι θέλουν πολλά για να είναι χαρούμενοι.
Να καληώρα οι gay θέλουν fit gym muscled and vgdlk για να νιώσουν ευτυχία. Όμως για να το πετύχουν αυτό, γίνονται θυσία στα γυμναστήρια...
;)))

Ethan Raynolds είπε...

Έχεις δίκαιο αν και μετά απο καιρό το γυμναστήριο είναι τρόπος ζωής όπως και η διατροφή οπότε η θυσία ουσιαστικά γίνεται στην αρχή,στην αλλαγή του τρόπου ζωής....Όσο πιο μικρός τόσο το καλύτερο...

@elfako όντως μαγεία!!!!:D

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω