Χμμμ....Κάτσε να σου πω...

Τρίτη 6 Απριλίου 2010



Προτεραιότητες....


-Μου χρωστάει ο ΟΑΕΔ κανένα 400άρι ευρώ από τον Φλεβάρη από τις φοιτητικές άδειες που πήρα το Σεπτέμβρη(!!!)Αύριο θα πάω να το παίξω str8-γαμάω-και-δερνω-θελω-τα-λεφτα-μου-καριόλα- και τα σχετικά.

-Επιτέλους πότε θα αρχίσω μαθήματα οδήγησης? Έχω γραφτεί και δεν έχω χρόνο ούτε τα θεωρητικά να παρακολουθήσω(ναι ναι...είναι υποχρεωτικά)...Να πάρω και εγώ το αυτοκινητάκι μου....

-Για πρώτη φορά φορά θα σβήσω κεράκια! Εδώ και Χ χρόνια κανείς δεν μου έχει φέρει τούρτα με κεράκια...Κανείς....ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΩ....Μια ζωή με ξεχνούσαν γονείς, κολλητός, και γκόμενος....Whatever...Έτσι πήρα την πρωτοβουλία να τα οργανώσω εγώ....πφφφφ...Όχι θα περιμένω εγώ από τους άλλους!!!

-Στη σχολή είμαι full από deadlines για εργασίες και προόδους που πρέπει να γράψω και ούτε που με καίει....χαχαχα.... Έλληνας είμαι...θα το αφήσω για αργότερα...τη τελευταία στιγμή...lol

-Πρέπει να ασχοληθώ λίγο με το blog...Σας έχω αμελήσει και δεν ήταν αυτός ο σκοπός της δημιουργίας του...Sorry....Αλλά το παλεύουμε με τη διάθεση τώρα που μπήκε η Άνοιξη...

12 σχόλια:

mahler76 είπε...

ελπίζω μόνο να μην το πλένεις με αυτό το βρακί χαχαχαχαχα

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Θα σε φέρω strip-boy na to απολαύσουμε !

Ethan Raynolds είπε...

@Magler...;oxi bre...8a vgalw auto pou exw!!!!:P

@egrapsa pali o pousths naiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

mahler76 είπε...

thank God!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Έκατσα για πες;
Μια χαρά ιδέα τη βρίσκω,γιατί όχι!!!

sCaTterBraiN είπε...

θα έχει και γκόμενο να βγαίνει απ' την τούρτα; τέλεια!
καλημέρα!

Unknown είπε...

Να σου πω εγώ πρωτοτυπία; Μέσα από την τούρτα να βγει με σέξυ εσώρουχα ο mahler76. χαχαχαχα
Καιρός και για όχημα! φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Να σας πω να έχει τίποτα και για μας τα κορίτσια! Κανένα καλό κομμάτι!!

:))

11 είπαμε ή 12 Απρίλη;

Παλιοκριάρια όλοι μας!
Ένας γκόμενος μου είχε πει κάποτε! Πέρα από κριός είσαι και κρυόκωλη!
αχαχαχαχα

Δε βαριέσαι καλή καρδιά!

mahler76 είπε...

@bear
να χαθείς τετράποδη φλοκάτη γκρρρρρρ

Ethan Raynolds είπε...

@Coula
12 Απρίλη...:D
11 Απρίλη είναι ο φίλος μας "Έγραψα πάλι ο πούστης"

Κρυόκωλη???Αυτός είναι κρυόκωλος!!!! Καταρχάς δεν πάει κρυόκωλος και κριός...Επειδή έχει δλδ το "κρ" μέσα λέμε και ό,τι θέλουμε? Έλα, γιατί τρελαίνομαι...χαχαχα....Καλή καρδιά!!:D:D;) Εσύ πότε ίσαι Coula?

@bear kai @mahler grrr...λολ!!!:D:D

THANOS είπε...

πήγαινε με το εσώρουχο τον ΟΑΕΔ.Σίγουρα θα σου τα δώσουν τα λεφτά, μη σου πω θα στα χώσουν στο σλιπάκι

Ανώνυμος είπε...

9 είμαι εγώ....αλλά θα λείπω....και μην το πεις πουθενα...
δεν έχω λεφτά για κεράσματα

αχαχαχα

Φιλουμπια

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω