O Φετινός Χειμώνας

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

45%  Ταξίδια
45%  Γυμναστική
26%  Θέατρο
20%  Cinema
19%  Clubbing
9%   Μουσικές σκηνές

Πολλοί από τους φίλους μου έχω δει τον φετινό χειμώνα σαν μία νέα ευκαιρία να αλλάξουν τον εαυτό τους. Να θέσουν νέες βάσεις. Να κάνουν νέα ξεκινήματα... Ένας στην ηλικία των 30 αποφάσισε να τα παρατήσει όλα όσα έχει κάνει...και να σπουδάσει...
Άλλος πάλι και αυτός μεγάλος αποφάσισε να αρχίσει ένα νέο τρόπο διατροφής και σε συνδιασμό με συχνή άσκηση έχει καταφέρει να μπει στον δρόμο για την ολοκλήρωση του στόχου του.
Αυτό που θέλω να πω είναι...
ΘΕΣΕ στόχους...

Δεν χρειάζεται να τους κοινοποιείς σε κανέναν!!!ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!! Είναι ο προσωπικός σου αγώνας που θα παλέψεις για εσένα!!!!
Πραγματικά εύχομαι από αυτόν τον χειμώνα να κάνετε την διαφορά στην ζωή σας!!!!

Ethan Raynolds

3 σχόλια:

Voltsek είπε...

Το να βάζεις στόχους είναι εύκολο (και πολύ σημαντικό). Το να τους πετύχεις όμως είναι αρκετά δύσκολο μερικές φορές.

Ιθάκη-man είπε...

Δώσε μου έναν από αυτόν της εικόνας και δεν μου μένουν άλλοι στόχοι :p

Ethan Raynolds είπε...

@Voltsek άμα ήταν όλα εύκολα δεν θα είχε νόημα η ζωή μας!!!!

@Ιθάκη-man.....ΕΦτασεεεεεεε....

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω