Αφιέρωμα στην φίλη μου την PearlEva

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010


Πήρα το λεωφορείο για το σπίτι από την δουλειά.Κάνει κρύο έξω και φυσάει πάρα πολύ...δεν με εμποδίζει τίποτα από το να σκεφτώ τι έχουμε ζήσει....Γελάω και δακρύζω....Δεν κλαίω ακόμη...
Όλα άρχισαν πριν ενάμιση χρόνο πριν. Ε? Μας είχαν προσλάβει από μία εταιρία. Όλα τα παιδιά έψαχναν για δουλειά πολύ καιρό και μας φαινόταν παράδεισος.Για εμένα κόλαση....Θυμάσαι που σου είχα πει στην στάση ότι δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Τέλος πάντων...Πρώτη μέρα...Μπαίνεις εσύ....Μία κοπελίτσα με φουντωτό μαλλί μία ροζ τούφα.Κουκλίτσα! Σε είδα και χαμογέλασα...Θυμάμαι που μετά από καιρό το σχολίαζες...Τις πρώτες μέρες δεν είχαμε δουλειά και παίζαμε όνομα ζώο φυτό πράγμα.Και το ζουζούνι είναι ζώο από "ζ".Επιμένω.
Δεν ξέρω τι να πρωτογράψω σε αυτό το Post....Θέλω πολύ να γράψω πάρα πολλά πράγματα. Αλλά βάζω τα κλάματα και δεν μπορώ να συνεχίσω. Ίσως καλύτερα που δεν με χαιρέτισες....Ξέρεις εσύ...Πάντα ήξερες εσύ...
Θυμάμαι το πόσα πράγματα κάθε φορά σου εμπιστευόμουν...Λες και σε ήξερα χρόνια...Τις συζητήσεις που κάναμε κάθε μέρα στο κουζινάκι, έξω για τσιγάρο, κάτω στο κυλικείο.
Χθες συνειδητοποίησα ότι έφυγες...Όταν έκανε κρύο και σκεφτόμουν να περάσω από το σπίτι σου να σου πω ένα γεια μιας που η δουλειά μου είναι κοντά στο σπίτι σου.Στο πρώην σου σπίτι.Τέσπα.Απλά.... Συνειδητοποίησα ότι δεν είσαι πια δίπλα μου....Πάντα ήξερα ότι οτιδήποτε και να γινόταν θα πεταγόμουν στο σπίτι σου.Ποτέ δεν το είχα κάνει....
Πάντα ήξερα ότι οτιδήποτε και αν μου τύχει θα ήσουν από τα άτομα που θα με υποστηρίξει...όπως τότε που σου είπα ότι είμαι gay...όπως τότε με ένα "θέμα" που είχα...όπως τότε με την Κυριακή...όπως τότε με τον Benjamin...όπως τότε με την δουλειά...όπως τότε που με απελύσαν και δεν είχα λεφτά...όπως τότε που ήθελα να ηρεμήσω λίγο και έπαιρνα ρεπό και με κάλυπτες...όπως άλλα χίλια τόσα πράγματα...

Μου είχες πει ότι θα ήρθες Αθήνα για να μείνεις.... Όταν μου είπε ο Benjamin ότι θα φύγεις νευρίασα....Βασικά με ξέρεις... Τσατίζομαι και συγχρόνως στεναγχωριέμαι...Αλλά τσατίστηκα πολύ.... Δεν μπορούσες να φύγεις!!! ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ!!! Μου είπες ότι θα καθίσεις Αθήνα!!!! Είμαι χαζό γιατί ξέρω πώς είχες μία χρονιά διαφορετική από τις άλλες... Απλά εγώ επιμένω σαν κακομαθημένο ότι δεν έπρεπε να φύγεις και να με αφήσεις μόνο...
Σε αγαπάω.... Κατάλαβα όμως ότι σε αγαπάω πάρα πολύ!!!!
Σε αγαπάω...
Σε λατρεύω...
...γιατί μου έφτιαχνες καφέ στη δουλειά...
...γιατί μαζί σκάγαμε στα γέλια...
...γιατί μαζί τραγουδούσαμε...
...γιατί μόνο εμείς μιλούσαμε στα σύννεφα...
...γιατί δεν "το έχεις ανάγκη" και γιατί "στην τελική δεν σου περισσεύουν"
...γιατί μόνο εσύ απαγγέλεις έτσι Φοίβο και χορεύεις έτσι Jumbi.
...γιατί θα σε παντρευόμουν άμα δεν σε παντρευόταν κανένας...Το έχουμε κλείσει ε?
...γιατί μαζί κοροηδεύαμε τους πάντες...
...γιατί μου συμπαραστάθηκες στο θέμα με την πρώην μου...
...γιατί μου έδινες δύναμη όταν ήμουν άνεργος...
...γιατί χάρηκες όταν σου είπα ότι τα έχω με τον Benjamin...
...γιατί πάντα με πρόσεχες!!!
...γιατί όταν μου τύγχαινε κάτι καλό πάντα χαιρόσουν για εμένα...
...γιατί σε κορόιδευα και σε έλεγα Φακλάνα και μου νευρίαζες μόνο για τα επόμενα 5 λεπτά...
...γιατί λόγω εσένα πωρώθηκα με το τραγούδι "χαρακιά"
...γιατί η λέξη φίλοι είναι πρώτη στο λεξιλόγιο της καρδιά σου...
... γιατί είχες τρόπους...
...γιατί πάντα ακόμα και στα νεύρα σου ήσουν ευγενική μαζί μου...
...γιατί μιλούσαμε με τα μάτια...
...γιατί πάντα ήξερα ότι θα ήσουν εκεί για εμένα και εγώ για εσένα...
...γιατί μπορούσες να σταθείς στα πόδια μόνη σου...
...γιατί πάλευες μόνη σου για εσένα...
...γιατί με ένα σου φιλί και "όλα θα πάνε καλά" πήρα δύναμη να φύγω από μία σχέση που με βασάνιζε αρκετό καιρό...

Γιατί μαζί σου άλλαξα...μαζί σου ωρίμασα...
Σε ευχαριστώ που ήρθες στην ζωή μου με ένα χαμόγελο...έτσι παρέμεινες...απλά δεν σε έχω ακριβώς δίπλα μου τώρα...είσαι λίγο πιο μακριά...Αλλά...ψιτ... Τον ίδιο ουρανό κοιτάμε... Τα ίδια αστεράκια... :D
Σε λατρεύω να το ξέρεις ακόμη και να μην στο είχα πει...Δεν μου αρέσει να το ξέρουν!!!
Η απόφαση σου να φύγεις με τσάτισε αλλά την δέχτηκα γιατί πάλι ξέρεις τι είναι σωστό να κάνεις...Ξέρεις τι είναι καλό για εσένα...
Σε λατρεύω να το ξέρεις!!!
Σε φιλώ πολύ γλυκά
ανυπομονώ να σε δω...

Σε αγαπώ...
Ethan

1 σχόλια:

Pearlyeva είπε...

Ta logia einai ftwxa gia na ekfrasw ta sunais8imata mou... to mono pou mporw na pw... einai oti 8a eimai edwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww:)
Pes pws den efuga pote....

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω