Dear diary....2.....παραλήρημα

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Καλημέρα....
Ξύπνησα με τρελό πονοκέφαλο και υπαρξιακές ερωτήσεις
Θα μου περάσει....
Ένα γρήγορο μπανάκι με κρύο νερό με έφτιαξε....
Πήγε 2και μισή και έπρεπε να είχα πάει ήδη για προπόνηση αλλά δεν μπορώ να κουνήσω
τίποτα
τίποτα
τίποτα
Βαριέμαι που ζω...
Κάθομαι και ακούω μουσικούλα και χαζεύω φώτο από εξωτικές παραλίες...
Ναι θέλω καλοκαίρι...
Ήλιος και ζέστη....
Να κυκλοφορώ σπίτι με τα εσώρουχα και να μην με νοιάζει τίποτα
Καθημερινό πρόγραμμα?
Γυμναστήριο δουλειά παραλία....
Γυμναστήριο δουλειά παραλία....
Φεύγει ο Φλεβάρης και μπαίνει Άνοιξη...
Δεν είμαι παράξενος...
Και η Άνοιξη καλή είναι....
Θέλω να πάω και κανένα ταξιδάκι να φύγω από Αθήνα...
Τι μου προτείνεις? Χαβάη ή Άγιο Μαυρίκιο....
Χτυπάει το κινητό...
Επανήλθα στην πραγματικότητα....
Πρέπει να ψάξω για δουλειά...
Νιώθω καλύτερα που τα είπα...
Ουφ....
Τα λέμε αργότερα ίσως με κανένα πιο σοβαρό post...(Σκάσε σου λέω...το δουλεύω...)

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

δεν κατάλαβα...δουλειά έχεις ή όχι?

Ethan Raynolds είπε...

χαχα....Σε δουλειά να βρίσκομαι...Έφυγα απο εκεί που ήμουν γιατί ήταν 8ωρο...Τώρα ψάχνω για κάτι τετράωρο...Να συνδιάσω σχολή με δουλειά...Έχει έρθει και η πιστωτική...:P:P Γουστάρω τρέλα!!!λολ

mahler76 είπε...

ααα εγώ ευτυχώς δεν έχω πιστωτική...

Ethan Raynolds είπε...

χεχε....Δεν κερδίζεις και τίποτα με το να έχεις...Το πολύ πολύ να χάσεις τον έλεγχο...σαν...μάντεψε...εμένα...
χαχαχα...Είμαι ή δεν είμαι κλασσικός Έλληνας?ε?ε?ε?ε?

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω