Video Clip:: Up Out My Face Remix- Mariah Carey Feat Nicki Minaj

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ρυθμικό Urban ντουέτο σε ένα τραγούδι της Mariah Carey με το νέο gold American go go girl Nicki Minaj να ραπάρει σαν άλλη μία Lisa Lopes(TLC). Το όλο στυλ μου θυμίζει λίγο σε Mel-C (πρώην Spice Girl) με την Left Eye στο Never be the same again…Τολμώ να πω ότι στην αρχή δεν μου πολύ άρεσε… Τα φωνητικά της Mimi, όπως θέλει να την αποκαλούμε, δεν είναι σαν αυτά του Dreamlover και οι στίχοι αρκετά δύσκολα να απομνημονευθούν. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα έρχεται ένας πιασάρικος ρυθμός και μια άκρως όμορφη χαζοχαρούμενη ατμόσφαιρα που σε κάνει να χαζεύεις… χαχα… Τέλεια κριτική ε? χαχα… Να σας πω την αλήθεια δεν μου άρεσε καθόλου! Τις πρώτες 5-6 φορές δεν μου άρεσε καθόλου…. μέχρι που το λάτρεψα… Οι στίχοι είναι εθιστικοί, ειδικά στο σημείο που μπαίνει η Nicki.

Δες βίντεο και περιμένω σχόλια…..Mariahhhhhh…….


Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω