Dear diary:; Βαλεντίνος? Ε?

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Χρόνια Πολλά...Αυτή είναι η ευχή που ακούω από χθες με το που άλλαξε η ώρα και ξημέρωνε 14 Φλεβάρη... Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί υπάρχουν τόσο γεμάτο τσατίλα άνθρωποι και όλο γκρινιάζουν ότι δεν γιορτάζουν τον Άγιο Βαλεντίνο? Δεν σου είπα να πας στην εκκλησία να προσκυνήσεις το λείψανο του αγίου ή να πάρεις λαδάκι από το καντήλι του... Ούτε να κάνεις τάμα για την θεια σου την κατάκοιτη.... Ηρέμησε λίγο...


Που λες επικρατεί μία άποψη ότι είναι εμπορική γιορτή και όλα γίνονται για το συμφέρον των μαγαζιών κτλ κτλ. 
-Και τα Χριστούγεννα? 
-Ναι και τα Χριστούγεννα το ίδιο γίνεται...
-Και στις γιορτές και στα γεννέθλια? Και το Πάσχα? 
-Ναι παιδί μου...Σου λέω...Είναι σατανικό σχέδιο να δημιουργούνε διάφορες γιορτές και γενικά ευκαιρίες ώστε να πηγαίνει ο κόσμος και να δίνει τα λεφτά του και να πλουτίζουν τα μαγαζιά και εσύ να ξοδεύεσαι....

Ναι ναι...Μην γελάς φίλες μου... ΟΛΟΙ μας είμαστε τραγικοί... Όλο αντίδραση για το τίποτα!!!! Δεν μπορούμε με τίποτα να είμαστε ευχαριστημένοι!!! Όλα μας φταίνε... 

Υπάρχουν τόσες ευκαιρίες για να γιορτάσεις να χαρείς, να ευφρανθείς, να ξεχαστείς, να περάσεις γενικά καλά και επειδή είσαι ΕΣΥ ξενέρωτος/η ξαφνικά δεν πιστεύεις στον Άγιο Βαλεντίνο(στον ποιον?), δεν γιορτάζεις τα Χριστούγεννα(ποιος σου είπε ότι είναι μόνο για τα παιδιά?), δεν γιορτάζεις καν το Πάσχα(που είναι οι παραδώσεις του λαού μας?) και γενικά ζεις σε μία ρουτίνα και διαρκή αντίδραση στο ότι για να είσαι χαλαρός και να διασκεδάσεις πρέπει να υπάρχει όχι απλά ένας λόγος αλλά μία ολόκληρη λίστα με αφορμές...


Τα πράγματα είναι πάρα μα πάρα πολύ απλά!!!
Σταμάτα την γκρίνια!
Χαμογέλα!
Να είσαι ανοιχτόμυαλος!
Και φρόντισε να περνάς καλά συνδυάζοντας πάντα τα παραπάνω!!!!

Και ναι...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!

Και μην ξεχνάτε...Κάντε έρωτα πάντα με προφύλαξη!!!!

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχχχ συμφωνώ!!! Εμένα μ'αρέσουν πολύ οι γιορτές! Βεβαια τον τελευταίο καιρό όλες οι γιορτές έχουν περάσει στο ντούκου, δεν ξέρω ίσως φτέει το ότι μεγαλώνω, ίσως του ότι φέτος δεν στολίστηκε πολύ η Αθήνα όπως άλλες χρονιές (κρίση σου λένε)..
Πάντως ο Άγιος Βαλεντίνος είναι τόσο ωραία γιορτή! Έχει πολλά γούτσου γούτσου! Πολoί ισχυρίζονται γιατί μωρε τις άλλες μέρες δεν μπορούμε να έχουμε γούτσου γούτσου και λοιπά; Ε και τι έγινε μια μαζική μέρα γούτσου γούτσου! Αφήστε που μπορώ να τρώω ελεύθερα σοκολατάκια χιχιχ
Και επίσης δεν ανάγκασε κανείς κανένα να αγοράσει δώρα! Φτιάξε!
Αυτή είναι η μέρα των ερωτευμένων! ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!!!!! :D

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω