Παρατηρήσεις στο Hold It Against Me-Britney Spears

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011




Παρατηρήσεις:

1. Νιώθω ότι η τραγουδίστρια είναι μία κακή μίμος της Britney Spears.Μου φαίνεται πρέπει να το δεχτούμε ότι η Britney Spears πέθανε και πρέπει να βλέπουμε την Μπούτι-νεη  Σπίαρς.Δύο τρία κιλά να έχανε δεν θα την λέγαμε και ανορεξική...Μάλλον φυσιολογική μιας που η κοιλιά της τώρα έχει παραξεχειλώσει(Στάζω φαρμάκι?ΤΣΟΥ!!!)

2. Το βίντεο μου φάνηκε λίγο περίεργο να το πω? Λίγο δεν μου άρεσε? Λίγο πρέπει να το δω 1000φορές για να μου αρέσει? Πάντως στο 3ο λεπτό και μετά που τσακωνόταν με την δίδυμη-χαμένη-Paulina αδερφή της μου άρεσε πολύ, όπως και τα στιγμιότυπα από τα 90's και 00's βίντεο κλιπ της.

3. Χορευτικά. Οκ...Ας την ενημερώσει ότι ήμαστε στο 2011 ρε φίλε!!!Γουστάρω χορό και τζερτζελέ αλλά οι κινήσεις μου θυμίζουν λίγο Jackson Family(Michael Jackson R.I.P.)

4.Κουστούμια μπορώ να πω ότι μου άρεσαν όσα δεν ήταν αποκαλυπτικά(δεν είμαι πουριτανός αλλά άμα δεν έχεις το σώμα δεν το βάζεις!!!)!!!

Κατά τα άλλα θα του βάλω ένα 6-7/10


Μην το πείτε στην μαμά μου αλλά κοίτα τι πήρα....Είναι όλο δικό μου!!!!



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ναι συμφωνώ! Η Παλιά Briteney ΠΕΘΑΝΕ! :'(

(btw δεν έβαλες σωστά το βίντεο)

Ethan Raynolds είπε...

Το διόρθωσα το βίντεο :D Δυστυχώς πέθανε...Δεν πειράζει όμως:D Έχουμε Gaga....χεχεχε

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω