Αναπάντητα ερωτήματα

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

1. Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν λες ότι έχεις σχέση σε κάποιον πιστεύει ότι άμα χώριζες και τα έφτιχνες μαζί του θα ήσουν πιο ευτυχισμένος μαζί του....

2. Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν λες ότι έχεις σχέση δεν αποτελεί πια δικαιολογία για να στην πέφτουν χλεμπονιάριδες....

3. Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν προσπαθείς υπερβολικά να βρίσκεις λύσεις....τελικά δεν βρίσκεις....

4. Το πολύ σεξ κάνει καλό?

5.Μόλις έκανες το τελειεότερο σεξ....Τελειώσατε μαζί... Τι τέλειο.... Την λίστα για το σουπερμαρκετ την έφτιαξες πριν ή κατα την διάρκεια του σεξ όμως?

2 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα Ήθαν!
Τα ίδια ερωτήματα σε όλα τα ζευγάρια.Δεν είναι θέμα φύλου η φαλού...χα..χα..είναι θέμα κάλου στον εγκέφαλο...
Για αυτό το λόγο λοιπόν, όταν στην πεφτουν αυτοί που λες, λες ένα ξεγυρισμένο, Βρε αι στο διάολο !
και ξεμπερδεύεις!
Οι ευγένειες γενικά δεν χωράνε..
Δεν ξέρω αν το πολύ σεξ κάνει καλό, το διάβασμα όμως στην ηλικία σου κάνει μεγαλύτερο!
-Μη ξεχνιώμαστε!!-
Καλημερούδια!

mahler76 είπε...

επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί όταν λες ότι έχεις σχέση σε κακοχαρακτηρήζουν που κάνεις add ως φίλους διάφορους σφίχτες στο facebook.

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω