Picture:: Sexy muscle men and their cameras

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010





1 σχόλια:

^elfakos^ είπε...

Αχ για τον 2ο είχε γίνει σαλος.
Νομίζω είναι γνωστόςπαίκτης του ράγμπι, παντρεμένος & νομίζω αυτή η prof pic, ήταν αναρτημένη ως profile pic του σε gay site! Με το που βγήκε έσπευσε να την διαψεύση, αλλά αυτή τον χώρισε και του πήρε μέχρι και τα σώβρακα.
Κ εδώ που τα λέμε καλά έκανε! Ας μείνει αυτή με τα σώβρακα και μεις με το μανούλι... εξάλου νέος είναι, θα τα ξαναβγάλει τα χρήματα! Καλημέρα!

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω