Dear Diary:: Υπνος μέσα στην δουλειά?

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Και στο έχω πει πιο παλιά...Άμα νυστάζω περνάω ένα μαρτύριο...Είμαι δουλειά...Με 7 ωρίτσες ύπνο...Το πρωί πήγα νωρίς-νωρίς γυμναστήριο και μετά αμέσως για δουλειά...

Νυστάζω του θανατά....

Η καρέκλα ξαφνικά μου φαίνεται τόσο μαλακιά....Άνετα θα μπορούσα να κοιμηθώ και όρθιος...


Κοιτάω απέναντι με τα μάτια κλειστά τους κίτρινους(ξέρω ίου) καναπέδες που έχουμε στην υποδοχή και ονειρεύομαι να μην υπάρχει ψυχή μέσα στην εταιρία και να άραζα απαλά μέχρι να με πάρει γλυκά ο ύπνος...


Τέλος...Θέλω το κρεβάτι μου τώρα.....
Υπομονή σε όποιον άλλον νυστάζει.....




2 σχόλια:

mahler76 είπε...

θα κατέβαζες και τα παντελόνια σαν τους εργαζόμενους των φωτογραφιών???

sCaTterBraiN είπε...

με το leo giamani πάντως στη διπλανή καρέκλα δε θα με έπιανε ποτέ νύστα...
;-)

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω