C.Aguilera Vs Lady GaGa....Ποια πρωτοτυπεί και ποια μιμείται?

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Σε όλο το διαδίκτυο όλοι μιλούν για την επιστροφή της Christina Aguilera. Νέο single νέο video clip και μέσα στο καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει το νέο της άλμπουμ. Πολλά τα σχόλια και για την εμφάνιση της στην Oprah όπου πολλοί λένε ότι αντιγράφει την Lady GaGa.... Εκκεντρική, προκλητική σαν την Lady GaGa με πολλά κοινά σημεία στην παρουσίαση στο ντύσιμο, στο χορευτικό, και στη μουσική.

Έψαχνα στο youtube και βρήκα αυτό... AntiGaGa video...lol





Και η πρώτη live perfomance της Aguilera στην Oprah. Not myself tonight!

16 σχόλια:

DiViNe__ είπε...

Δεν ξέρω τι λες, πάντως το Fighter της Aguilera είναι ύμνος! Και έχει φωνάρα η γυναίκα.

Τώρα αν υπάρχουν αντιγραφές και μιμήσεις δεν το ξέρω, και δεν με απασχολει :)

Ethan Raynolds είπε...

Όντως πολύ ωραίο κομμάτι το Fighter!!!Αγαπάμε Christina Aguilera!!!

Ανώνυμος είπε...

ξενέρωτες και οι δυο! Εμενα μόνο το bad romance μου αρέσει της Γκαγκάου!

Ανώνυμος είπε...

άσχετο: Τοσο χοντρή ήταν η Όπρα;

Ethan Raynolds είπε...

H Oprah άμα ψάξεις στο youtube είχα πιο παλιά πρόβλημα παχυσαρκίας...Σοβαρό κιόλας!!!

Ξενέρωτες και οι δύο? Ο χρόνος θα δείξει ποια από τις δύο θα μείνει στην κορυφή!

DiViNe__ είπε...

γιατί πρέπει να μείνει μόνο μια από τις 2;; Εμένα μου αρέσουν και οι 2!

Unknown είπε...

Η lady Γκαγκά με αυτήν την υπέροχη φωνή (λες και ξερνούν βατράχια) με αυτήν που μιμήτε την χαζομάρα της.
Ελεος ποια με τις χαζοβιόλες.

sebastian είπε...

lady gaga sucks! Christina einai pio classic. Kalo to Fighter.. :)

Ethan Raynolds είπε...

Καλημέρα Sebastian.Καλώς ήλθες...

sCaTterBraiN είπε...

ούτε εγώ νομίζω ότι αντιγράφει η μια την άλλη. φωνή καλύτερη έχει η christina, αλλά νομίζω η άλλη είναι καλύτερη μουσικός. καλές είναι και οι δύο, γιατί να μονομαχήσουν;
ή μάλλον:
μαγιό!
λάσπη!
πάμε!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

χαχαχα TINA TARNER τέλος.....

Azurat (Κ.Παναγιώτης) είπε...

gaga ρε guys είναι και ακτιβίστρια :p

Leviathan είπε...

prosopika maresei pio poli i Aguilera! i Gaga exei mia xara kommatia alla auto pou kanei "eimai karagiozis kai to xairomai" me ekneurizei :) kali evdomada!

Marina, Marina Marinaaa είπε...

είμαι φαν της Αγκιλέρα τα τελευταία δέκα χρόνια αν δε κάνω λάθος! Ναι καλέ απο τα 11 :P και πριν τρία χρόνια είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω για να δω συναυλία της. Η φωνή της είναι άψογη, είναι επαγγελματίας και γενικότερα εξαιρετική τραγουδίστρια. Σε όλη τη συναυλία που κράτησε δύο ώρες ήταν τέλεια! Λυπάμαι που την συγκρίνουνε με την Γκάγκα :(

gay super hero είπε...

Άσε μας καλέ που θα συγκρίνουμε αυτή τη σκυλού με την Gaga :-)

Ethan Raynolds είπε...

Μωρέ λες να κάνω ψηφοφορία Lady GaGa Vs Christina Aguilera?

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω