Νέες ρυθμίσεις ασφάλειας στο Facebook

Οι εγγεγραμμένοι χρήστες του Facebook αριθμούν αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια και όπως είναι λογικό ένα τέτοιο πλήθος βρίσκεται ψηλά στη λίστα των επίδοξων απατεώνων του Internet. Οι υπεύθυνοι του Facebook επιχειρούν τώρα να θωρακίσουν την ασφάλεια των χρηστών, με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να βελτιώσουν το επίπεδο προστασίας του εκάστοτε λογαριασμού.
Νέο design στη Wikipedia

Έπειτα από μια μακρά περίοδο δοκιμών με 635.000 testers, η Wikipedia εγκαινίασε αυτή τη βδομάδα το νέο design της σελίδας με αρκετές αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Η πλέον σημαντική αλλαγή είναι η μεταφορά της γραμμής αναζήτησης από την αριστερή μπάρα εργαλείων στο πάνω δεξί μέρος, ενώ σε επίπεδο υποδομής έχουν βελτιωθεί και οι προτάσεις (suggestions) που εμφανίζονται την ώρα που πληκτρολογεί ο χρήστης έναν όρο.
Από εκεί και πέρα, η αριστερή μπάρα εργαλείων περιλαμβάνει πλέον μενού που κλείνουν και ανοίγουν, έτσι ώστε ο κάθε χρήστης να δίνει στη μπάρα τη μορφή που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Επίσης, στην κορυφή της σελίδας υπάρχουν πλέον καλαίσθητα και εμφανή tabs με προοδευτικό fade out, που επιτρέπουν στο χρήστη να καταλαβαίνει πιο εύκολα αν βρίσκεται στη σελίδα ανάγνωσης του εκάστοτε άρθρου ή σε αυτή που γίνεται συζήτηση ή επεξεργασία του υλικού.
Οι υπεύθυνοι της Wikipedia αναφέρουν στην επίσημη ανακοίνωση ότι επίκεινται και νέες αλλαγές, δίχως ωστόσο να δίνουν μια ιδέα για το τι αφορούν οι επερχόμενες τροποποιήσεις.

Η τεχνολογία εισβάλει όλο και περισσότερο στα σύγχρονα αυτοκίνητα κι αυτό είναι κατ' αρχήν θετικό. Πάντως, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η χρήση συστημάτων με Internet εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους. Για του λόγου το αληθές, μια ομάδα ειδικών από αμερικανικά πανεπιστήμια έκαναν ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα, επιχειρώντας να μπουν στο υπολογιστικό σύστημα ενός αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και σίγουρα ανησυχητικά.
Οι κατά συνθήκη hackers κατάφεραν να μπουν στο σύστημα και να αποκόψουν τα φρένα, να σταματήσουν τη μηχανή και να παρακάμψουν τελείως τις εντολές που έδινε ο οδηγός. Και για να είναι βέβαιοι ότι τα διαδυκτιακά συστήματα είναι τρύπια σαν σουρωτήρια, επανέλαβαν το πείραμα και σε ένα δεύτερο αυτοκίνητο, με τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα.
Επίσης, κατάφεραν να σβήσουν τελείως τα ίχνη τους μετά την εισβολή. Θεωρητικά, λοιπόν, μπορούν να πάρουν τον έλεγχο ενός αυτοκινήτου που βρίσκεται εν κινήσει και να προκαλέσουν ατύχημα, σβήνοντας στη συνέχεια τα ίχνη τους κι αφήνοντας τον οδηγό να μονομαχεί με την ασφαλιστική εταιρεία για τη ζημιά.
4 σχόλια:
Μα συνδέεται ο έλεγχος της μηχανής , των φρένων κλπ με το νετ;
Μήπως εκεί έχουν άλλες τεχνολογίες νεε μ;
Είναι μπροστά....D:D
Τα τεχνολογικά νέα δεν πολύ πέτυχαν. Οι αναγνώστες τα σνομπάρουν :P ! Πρέπει πρώτα να μας μυήσεις στο κόσμο της τεχνολογίας φαίνεται!
Υ.Γ1: Τι σπουδάζεις?
Υ.Γ2: Όταν λες διάβασα.. στο DelSol, τι εννοείς ? ;p
Καλημέρα Azurat....
Τα θέματα μου μία μαζεύουν σχόλια μία όχι...Έχω συνηθίσει...χεχε....
DelSol χθες το μεσημεράκι...Ηλεκτρονική Φυσική... Βλέπεις έχω ένα θεματάκι στο διάβασμα και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ όταν έχει ησυχία.χεχε...Είμαι ανάποδος εγώ!!!χαχαχα
Δημοσίευση σχολίου