Fashion::25 Pics Of The Fashion Freak "Lady GaGa"

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

























8 σχόλια:

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Είναι κουλή αλλά με αρέσει :)

Ego mei mihi me (a) me είπε...

Πώς αλλιώς να κρύψει την ασχήμια??

ΦΟΥΛΗ είπε...

το μόνο που δεν έχει βάλει ακόμα, είναι η άσπρη μπλούζα με τα μακριά μανίκια!!! ξέρεις τώρα!!

Ethan Raynolds είπε...

Χαχαχα...ΆΣχημη ξε άσχημη αλλά απο ταλέντο δεν μπορούμε να πούμε...:D:D

Φούλη μου την ζακετούλα λες που κουμπώνει πίσω? χαχαχα

Bill κουλή???Μην την μπερδεύεις με την Κούλα μας!:P:P

g for george είπε...

She's divine.

Ανώνυμος είπε...

Ιιιιιιιιιιιιι

με συγκρίνατε με αυτήν;;;;


χαχαχαχα

Εμένα μου αρέσει πάντως και ειδικά το bad romance...

Αλλά ρε παιδιά είναι τελείως αλλου το άτομο έτσι;

Κάνει δικη της μόδα και μεταξυ μας καλά κάνει, βαρεθηκα να βλεπω τουαλετες!

Ethan Raynolds είπε...

χαχαχα....Coula μου όντως σε αυτό πρέπει να την παραδεχτούμε!!!

Unknown είπε...

Είναι για γέλια τελικά!

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω