Νέα απο τον κόσμο:: Δικαίωμα υιοθεσία ομοφυλόφιλων ζευγαριών

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Σε μία πολιτεία της Αυστραλίας την NSW, η κυβέρνηση συζητάει αυτήν την εβδομάδα για ένα νομοσχέδιο επιτρέποντας στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια το δικαίωμα να υιοθετήσουν. Η "Gay and Lesbian Rights Lobby" δέχτηκε την απόφαση, λέγοντας ότι είναι η αφαίρεση του τελευταίου κομματιου της άμεσης διάκρισης σε κρατικό επίπεδο με στόχο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.

Ο νόμος καθιστά πλέον όλα τα ζευγάρια, ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού, να μπορούν να υιοθετήσουν ένα παιδί.

"Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που το Κοινοβούλιο έχει ενεργήσει προς το καλύτερο συμφέρον των παιδιών, διασφαλίζοντας όλα τα παιδιά να είναι σε θέση να έχουνε δύο νόμιμα αναγνωρισμένους γονείς, ανεξάρτητα από την οικογενειακή δομή τους, το" Gay and Lesbian Rights Lobby της McDonald ανέφερε..


6 σχόλια:

gay super hero είπε...

Such cute pictures :-)

gay super hero είπε...

NSW = New South Wales (Νέα Νότια Ουαλία)

Είναι η πολιτεία που περιλαμβάνει το Σίδνεϊ.

Unknown είπε...

Αχ να μουν μωρό στην αγκαλιά του!

Ethan Raynolds είπε...

@gay super hero thanx ;)

@bear χεχεχε...Μωρό είσαι απλά στην αγκαλιά του να ήσουν...χεχεχε...;P

Ιθάκη-man είπε...

Εγώ το είπα πολλές φορές, ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ! :p

Ethan Raynolds είπε...

αχ και εγώ αυτό λέω συνέχεια...Ένα μέρος σαν το Dante's Cove θέλω...Ψάξε YouTube...

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω