Picture:: φωτογραφίες στον καθρέφτη

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010


  

 


 


4 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

αχ... με τέτοιους κοιλιακούς κι εγώ φωτογραφίες στον καθρέφτη θα μ' έβγαζα.
;-)
καλή εβδομάδα!

Ιθάκη-man είπε...

Ισως ειναι καιρός για γυμναστήριο; Εγω τον καθρέφτη τον βγάζω φωτογραφία αλλά με μένα μέσα δεν νομίζω :p

Ανώνυμος είπε...

gt oloi pia bgazoun tous kiliakous tous??
oloi exoume kiliakous!!! alloi krimenous alli fanerous!!! gt dld tous provaloun!!! einai kati ftiaxto!!!
to thema einai to popoudaki pou tha elege k enas filos auto den ftiaxnei h'to xeis h'to ksxnas:) ekei na sas do

Ethan Raynolds είπε...

Ανώνυμε έφτιαξα ένα ποστ ειδικά για εσένα...Για το ποπουδάκι!!!!

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω