Dear diary...ύπνος, φίλοι και αγόρια και ο ρόλος τους....

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Άλλο ένα ποστ… Είναι 4 παρά και στριφογυρνάω στο κρεβάτι και εγώ δεν ξέρω πόση ώρα… Δεν με παίρνει ο ύπνος… Από μικρός είχα πρόβλημα στον ύπνο. Αϋπνίες κυρίως… Ήμουν ξύπνιος για 3 μέρες και μετά ξεραινόμουν στον ύπνο μία ολόκληρη μέρα. Περίεργο ε? Μεγαλώνοντας υποτίθεται ότι έφτιαξε κάπως… αλλά υπάρχουν και οι μέρες που θυμάμαι στην πράξη το πώς ήταν…
Στόχοι…. Αυτό έκανα στις αρχές του Σεπτέμβρη. Έθεσα νέους στόχους…. Ένας από αυτούς είναι να γνωρίσω νέους ανθρώπους. Νε κάνω νέες γνωριμίες. Νέους φίλους…. Φίλους… Αυτούς χρειάζομαι…. Ναι ναι… Ξέρω… Μου το έχεις πει…  Το λένε όλοι, το έχω πει και εγώ… Οι φιλίες δεν φτιάχνονται από την μία μέρα στην άλλην… Ναι…. Αλλά πρέπει να το θες για να γίνει ε? Δεν είναι σαν την σχέση? Που πρέπει να την θες για να την αποκτήσεις? Θα μου πεις πρέπει να υπάρχει και ο κατάλληλος άνθρωπος…. αλλά και πάλι… δεν ψάχνεις?  Μην τα μπερδεύεις… Δεν λέω να καλέσω τον αστυνόμο σαϊνη και να αρχίσουμε την αναζήτηση… Απλά ξέρεις… Όταν σου λείπει αυτό το αίσθημα του να έχεις κάποιον άνθρωπο να μιλήσεις, να είσαι ο εαυτός σου, το αναζητάς και χωρίς να το θέλεις… Δεν μπορείς να καθίσεις κλειδωμένος σπίτι χωρίς να κάνεις τίποτα…. Ούτε να μιλάς με τις ώρες στα τσατ-msn και σε άλλα απρόσωπα… Live φάσεις που λένε και στα site γνωριμιών. Χεχεχε…

Νέους ανθρώπους…Νέες γνωριμίες… Για το κλαμπ…Για τις συζητήσεις φιλοσοφίας χωρίς κάποια συγκεκριμένη κατάληξη… Για να ζητήσεις μία δεύτερη γνώμη…
Όλοι μας έχουμε τους φίλους μας…. Τους γνωστούς μας… 
Τι γίνεται όμως όταν αυτοί δεν σε γεμίζουν?
Όταν δεν νιώθεις άνετα μαζί τους?
Όταν δεν είσαι ευτυχισμένος γύρω τους….
Μία λύση που δίνω  εγώ στον εαυτό μου είναι απλά γνωρίζεις νέα άτομα…Και δεν λέω να βάλεις αγγελία…μου κάνει πολύ απελπισία…ξέρεις τώρα…Τα κοννέ όταν θέλεις μια χαρά τα κάνεις…Φίλος φίλου…Γνωστός γνωστού…Κοινή παρέα κ.ο.κ.

Πφφφ….Πολύ το ανάλυσα και όντως με βοήθησε να μου έρθει το πρώτο κύμα υπνηλίας…τα κατάφερα…
Για κλείσιμο θέλω να πω κάτι το πολύ σημαντικό…
Η σχέση σου δεν μπορεί να σου καλύψει σε πλήρη βαθμό τον τομέα φιλία…. Μην μπερδεύουμε τους ρόλους μας… Εκτός άμα είστε fuck-buddies τότε όλα οκ…. Αλλά γενικά…ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ!!!!
Βρες τους φίλους….
Έχε το αγόρι σου…
Και σταμάτα να γκρινιάζεις Ethan…
Τρίτο χασμουριτό….Καληνύχτα….

Υ.Γ. έλαβα κάτι e-mail σχετικά με το μπλοκ μου  και πόσο τους άρεσαν ορισμένες αναρτήσεις. Εξ αρχής έχω αναφέρει ότι το μπλοκ έχει και προσωπικό χαρακτήρα γιαυτό το λόγο είναι diary….Γράφω ότι μου αρέσει(λαϊκιστή γουστάρω)
Με περιμένει το μαξιλάρι μου…Ο Benji λείπει…   


Καληνύχτα…
Φιλιά πολλά…
Ethan Raynolds
xxxx

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

όχι τους φίλους δεν τους ψάχνεις, έρχονται μόνοι τους. Αυτό που μπορεί να επιδιώκεις είναι οι κοινωνικές σχέσεις που μέσα από αυτές μπορεί να προκύψει και κάποια φιλία.

sCaTterBraiN είπε...

πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα, κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ.
αφού το έβαλες στόχο θα έρθει...
:-)

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Σε καταλαβαινω .....Πολυ όμως !

Ethan Raynolds είπε...

Ούφ....Πολύ κατανόηση τελικά...

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω