Music:: Kylie Minogue new duet

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010







To αγγλικό συγκρότημα HURTS πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άλμπουμ με τίτλο Happiness όπου συμπεριλαμβάνεται και ένα ντουέτο με την Kylie Minogue με τον τίτλο Devotion. Οι ίδιο πριν λίγο καιρό είχα διασκευάσει το confide in. Το καινούριο τους single το έχω ακούσει ουκ ολίγες φορές και μπορώ να πω ότι μου θυμίζει πάρα πολύ το confide in.Προφανώς γιατί και τα δύο είναι ορχηστρικά ηχογραφημένα. Σας παραθέτω και την δικά τους έκδοση του confide in. 

7 σχόλια:

Leviathan είπε...

eipame 8ea i Kylie!! alla kai oi Hurts poli kaloi!!! kalisperaaa! :)

Ανώνυμος είπε...

Να αλλάξεις την ρύθμιση των σχολίων ....σε αναδυόμενο παράθυρο...

Άκουγα το τραγουδάκι και πήγα να αφήσω σχόλιο παράλληλα και μου άνοιξε την σελίδα των σχολίων!

με το αναδυόμενο παράθυρο δεν χάνεται η αρχική σελίδα ούτε κόβεται το λαλάκι που απολαμβάνουμε!

Πολύ ωραίο!!!

φιλιά

sCaTterBraiN είπε...

κι εμένα μ'αρέσουν πολύ οι hurts - και ακόμα περισσότερο το devotion.
την καλησπέρα μου.

Ethan Raynolds είπε...

@Levianth την καλησπέρα μου φάτσα

@Coula μου το έκανα...Σε ευχαριστώ για το τρικ...Πάντα με σώζεις εσύ...

@scatterbraina. την καλησπέρα μου σενιόρ!

Ανώνυμος είπε...

τα παω πολυ καλα με την kylie minogue αλλα okay hurts με τρέλα καλημερα σου και φιλι :*

g for george είπε...

Το Devotion το έχω λιώσει.

Ethan Raynolds είπε...

@Le Déchu Prince υλικό από Hurts δεν έχω ακούσει πολύ αλλά από αυτά που έχω ακούσει μου αρέσουν πολύ...Το τραγουδάκι τα σπάει όμως!

@G for george μου είναι τέλειοοοοο!!!!!Είναι και η Kylie ¨ομως....ε?

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω