Dear Diary...

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Χθες το μωρό μου είχε γενέθλια...Μαζί με την PearlEva κάνανε ένα τέλειο παρτάκι υπό την μουσική του dj actionagos. Μπορώ να πω ότι αν και άρρωστος...ήπια... Μέθυσα... Ζαλίστηκα... Γύρισα σπίτι αργά μισή και ξύπνησα νωρίς παρά τέταρτο για κάτι υποχρεώσεις... Είμαι κομμάτια....



Whatever...O φίλος μου ο μπλοκερ dimitris-jp με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι που γίνεται ανάμεσα σε όλους τους μπλοκερς...


10 πράγματα που αγαπώ πιο πολύ...
οκ....Για να σκεφτώ...

1. Τις στιγμές που είμαι με το μωρό μου...Με κάνει να βρίσκομαι σε άλλη διάσταση...
2. Όταν είμαι σε φόρμα για δυνατές προπονήσεις στο γυμναστήριο.
3. Όταν είμαι σε φόρμα "φωνητικά" και μπορώ να διεκπεραιώσω σωστά από άποψη τεχνικής ένα έργο-άρια-όπερα.
4. Αγαπώ τις στιγμές που είμαι με καλή παρέα για καφεδάκι νωρίς το απόγευμα και συζητάμε  από κουτσομπολιά έως φιλοσοφία.
5.το μπλοκ μου
6. τα ταξίδια
7. τον φίλο μου τον Βαγγέλη που είναι μακριά και μου λείπει
8. Τα εσώρουχα...χεχεχε
9.την μουσική...
10. τις στιγμές που είμαι μόνος.


Τελείωσε η λίστα... Ώρα να προσκαλέσω 10 άτομα να κάνουν το ίδιο...Έχουμε και λέμε...

bear
Ιθάκη-man
suncitizen
partaki
Voltsek
sCaTterBraiN
Katsiki
g for george
DiViNe__
Paolofuego
Bill

19 σχόλια:

Κάλαθο είπε...

3. Όταν είμαι σε φόρμα "φωνητικά" και μπορώ να διεκπεραιώσω σωστά από άποψη τεχνικής ένα έργο-άρια-όπερα.

Τι εννοείς ακριβώς?

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να το χαίρεσαι το μωρό σου και εκει που έλεγα ότι γλύτωσα!!!

Ethan Raynolds είπε...

Καλησπέρα Κάλαθο...Ασχολούμαι με το κλασσικό τραγούδι γιαυτό το είπα... Όταν είμαι σε φόρμα με λίγα λόγια...χεχεχε

@Παύλος...ε τι νόμιζες ε?

Κάλαθο είπε...

Α μάλιστα! Ενδιαφέρον!

Unknown είπε...

Καλησπέρα μικρούλη!
Να τον χαίρεσαι ρε.
Σε φιλώ γλυκά.
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

partaki είπε...

τα εσώρουχα τα καλά είναι μόνο jockstrap.

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, αν και έχω παίξει ήδη. ;-)

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Epomeno mou post to paixnidi sou :)

dimitris.jp είπε...

ω! και εγω ξαφνιαστηκα με τις φωνητικες σου ικανοτητες, δεν νομιζω οτι ειχες ξαναγραψει κατι για αυτο στο παρελθον.

περιμενουμε να σε ακουσουμε λοιπον!

Ανώνυμος είπε...

Ethan ....αυτα ειναι... party και κομμάτια... αχ για εσας ειναι η ζωη να το χαιρεσε το μωρο σου...
καλως σε βρηκα φιλι και καμημερα :*

mahler76 είπε...

και ο τύπος στην φωτό κομμάτια. Τυχαίο? δε νομίζω!! χαχαχα

Να τον χαίρεσαι και ε, ψίτ πότε θα ακούσουμε και κάτι κλασσικό από εσένα?

Ethan Raynolds είπε...

Καλημέρα σε όλους...Πότε θα με ακούσετε...? Θα αργήσει μάλλον εκείνη η στιγμή γιατί δεν έχω καθίσει να ηχογραφήσω κάτι στα σοβαρά και θέλει πραγματικά πολύ προετοιμασία και δουλειά για να βγει έτσι όπως το θέλω...
Ποτέ δεν είμαι ευχαριστημένος!!!χεχεχε

mahler76 είπε...

αυτό το ξέρω (μιας και ασχολούμαι ως ακροατής) με το άθλημα. Μπορείς όμως να μας ποστάρεις 2-3 κομμάτια που γουστάρεις και που "τα έχεις" φωνητικά. Αλήθεια πόσο σοβαρά θέλεις να το ασκήσεις το κλασικό τραγούδι?

Ethan Raynolds είπε...

@mahler σοβαρότητα? Αν δεν τα καταφέρω ως τραγουδιστής στην όπερα...ή έστω να μπω στην Χορωδία της Ερτ(θυμίζω, μία από τις καλύτερες στον κόσμο) τότε με βλέπω να γίνω καθηγητής φωνητικής...Μου άρεσε η ιδέα σου όμως Mahler...Θα ποστάρω μερικά βιντεάκια με κομμάτια που έχω πει και κομμάτια που θα μπορούσα πω...

mahler76 είπε...

άντε περιμένουμε να ακούσουμε κάποια αγαπημένα κομμάτια :)

Ανώνυμος είπε...

Iiiiiiiiiiiiiiii

Εμένα δε με κάλεσες;;;;;;

:(

Ethan Raynolds είπε...

@coucoula σε έχουν καλέσει όλοι οι άλλοι....Δεν είμαι τελικά ο μοναδικός σου έρωτας....:(:(:(:(

mahler76 είπε...

ναι μωρή CouCoula πόσες φορές θες να παίξεις το παιχνίδι????

Ανώνυμος είπε...

Πολλές

αφου αγαπώ άπειρα πραγματα!!!

Ιθάκη-man είπε...

Αχουυυυυυ μεεεεεε ειπε και μενα :)
Ευχαριστώ, δουλεύω ήδη την ανάρτηση! :p

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω