Dear diary:: Ωραίε μου Γενάρη

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

-Μόλις έμαθα ότι δύο γνωστοί μου αρραβωνιαστήκανε και πραγματικά νιώθω πολύ χαρούμενος!!!

-Κανονίζω από τώρα τις καλοκαιρινές μου διακοπές...Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να μαζέψεις λεφτά? Έρχονται και οι εκπτώσεις....

-Βγήκαν οι ημερομηνίες για το XLsior 2011 στην Μύκονο....  24/8 με 28/8....Ετοιμάζω βαλίτσες για άλλη μία χρονιά!!!

-Πήγα cinema(μετά από πόσα χρόνια) και είδα την Ραπουνζέλ("Μαλλιά κουβάρια"). Η χαρά του Ηρώδη στην Αίθουσα....Ή το μαρτύριο? Whatever...

Που λες μετά την ταινία είχαμε πάει στο παγοδρόμιο που έχουν στήσει στα Village Park....Ήταν εκεί και ένας "πατιναζέρ"(είμαι και λεξιπλάστης)...Και δώστου το πόδι να το σηκώνει και όλο πιο πάνω και όλο πιο πάνω.....ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΩΛΟ ΕΙΧΕ!!! No comments....


 -Γαμώτο κόπηκα άσχημα στο ξύρισμα σήμερα....Έβαλα πάγο για να σταματήσει το αίμα...Φαντάσου!!!!

-Περνάω έξω από κάτι σπίτια και βλέπω ότι είναι ακόμη στολισμένα με τα Χριστουγεννιάτικα...Οκ...Νομίζω ότι είναι καιρός να ξεστολίζουν....ΒΓΑΛΤΑ ΟΛΑ ΤΩΡΑ!!!!


-Για χιλιοστή φορά...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!!!!


Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω