Ethan's Gay Diary:: Ωριμάζω Και Αναθεωρώ

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Τις τελευταίες ημέρες έλαβα πάρα πολλά μηνύματα στο blog, στο facebook και στο twitter σχετικά με το ιστιολόγιο μου. Στις προηγούμενες 2 αναρτήσεις μου κάποιοι σχολίασαν αρνητικά την θεματολογία του blog μου, κατακρίναν το γούστο μου στην επιλογή των θεμάτων, κορόιδεψαν την επιλογή της σεξουαλικής μου ταυτότητας, και άλλοι προσπάθησαν ότι θα αποκάλυψαν ποιος είμαι...


Από την πρώτη στιγμή που δημιούργησα το blog δέχθηκα κάθε κριτική αρνητική ή θετική, από το αγόρι μου που το αγαπώ πάρα πολύ μέχρι και τον str8 ανώνυμο.

Θέλω να ξεκαθαρίσω πολύ απλά ότι κάθε άποψη είναι δεκτή!!! Όλοι ξέρουμε ότι είμαστε ελεύθεροι να λέμε ο καθένας την άποψη του και φυσικά το ίδιο ισχύει και στο blog μου όπως και σε κάθε άλλο blog.

Οι αναρτήσεις μου έχουν διάφορα θέματα και αυτό μπορείς να το δεις και στην λίστα αναρτήσεων που βρίσκεται δεξιά. Σε περίπτωση που δεν σου αρέσει κάτι το δέχομαι.Η δημιουργία του blog ήταν για να γράφω όσα πράγματα με ενδιαφέρουν και ταυτοχρόνως πιστεύω ότι θα ενδιαφέρουν και όσους με διαβάζουν. Ναι, δεν μου αρέσει να μιλάω στον αέρα....Ευχαριστώ όλους για τα τέλεια μηνύματα και comments που μου στέλνετε όλον αυτόν τον καιρό... :D :D


Είμαι ο Ethan Raynolds...
και αυτό είναι το δικό μου blog...

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω