YouTube:: Malena Ernman-Flight of the Bumblebee

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

γαμάτο!!!

Leviathan είπε...

xaxa foveroooooooooo pragmatika! kalo sou vradi! :)

g for george είπε...

Ακούω ακόμα την συμμετοχή της με την Σουηδία!

Περσέας είπε...

apla apisteuto.keep rofling till death :)

Leviathan είπε...

kali kiriaki!!! :)

Ethan Raynolds είπε...

Καλό μήνα σε όλους αγορίνες...
Είναι παιδιά απίστευτη... Και όπως λέει και ο George η ερμηνία της με το τραγούδι της Σουηδίας πέρυσι ήταν απλά τέλεια!!!

Πιστεύεται ότι ένας ζευγάρι ίδιου φύλου μπορεί να ζήσει αρμονικά μία κοινή ζωή?

About Me

Η φωτογραφία μου
Hey....My name is Ethan Raynolds.... Enjoy my blog...

XLsior2013

XLsior2013

We love fashion

We love fashion

Dreamlover: THOR

Dreamlover: THOR

Groomin' my favourite time of day

Groomin' my favourite time of day

Είμαι προκλητικός

Είμαι προκλητικός

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Είμαι με τις ώρες στο Fitness Star

Διαβάζω

Διαβάζω

Διαβάζω